رستوران، فست فود و کافی شاپکافی شاپ

کافی شاپ در کرج | بهترین کافی شاپ در کرج | معروف ترین کافی شاپ کرج

کافی شاپ در کرج

بهترین کافی شاپ در کرج | معروف ترین کافی شاپ کرج | کافی شاپ لاکچری در کرج | بهترین کافی شاپ کرج

کافی شاپ در کرج | کافی شاپ (coffee shop )، قهوه خانه ( coffee house )، کافه ( cafe ) به مکانهای نسبتا مشابهی گفته میشود که در وهله ی اول در آنها قهوه سرو میشود. در یک قهوه خانه نوشیدنی های دیگر و وعده های سبک نیز سرو میشود. یکسری از قهوه خانه ها قلیان نیز سرو میشود. بستگی به نوع کافی شاپ ها نوع منوی آنها متفاوت است مثلا یکسریاز کافی شاپ ها اصلا در آنها قلیان سرو نمیشود و فقط برای نوشیدنی های متنوع، کیک های متفاوت و مواردی از این دست هستند ولی برخی دیگر علاوه بر سرو نوشیدنی نیز قلیان سرو میکنند. غلبا کافی شاپ هایی که در کشورهای غربی هستند قلیان سرو میکنند.

شاید کافه به قهوه خانه یا چای خانه اشاره کند، واژه ی کافه غالبا به رستوران کوچک و ارزان اشاره دارد. ( diner )

 

لیست تمامی کافی شاپ ( کافه رستوران ) های کرج :

  • کافه شهر
    (۴٫۰)

    آزادی (خیابان اصلی گوهردشت)، هشتم فاز ۱

  • کافه چوچای
    (۴٫۰)

    آزادی — خیابان اصلی گوهردشت، خیابان سیزدهم فاز۱

  • کافه عمو قباد
    (۴٫۱)

    بلوار رستاخیز، خیابان سیزدهم فاز۲– شهید عالی مقدم

  • کافه آنان
    (۴٫۱)

    بلوار جمهوری اسلامی، دهم فاز ۲

  • کافه اکتو
    (۵٫۰)

    بلوار رستاخیز، ششم فاز۲

تاریخچه کافی شاپ یا همان قهوه خانه :

اولین قهوه خانه در ایران صفوی در قرن پانزذهم میلادی پدید آمد و در قرن شانزدهم به نواحی تحت مالکیت امپراطوری عثمانی گسترش یافتند. چیزی نگذشت که قهوه خانه ها به مکان های پرطرفداری برای مردم تبدیل شدند که برای نوشیدن قهوه، انجام بازی هایی مانند تخته نرد و شطرنج، شنیدن داستان و موسیقی، بحث در مورد اخبار سیاسی و اقتصادی و صحبت کردن درباره ی موضوعات مختلف نیز مورد استفاده قرار میگرفتند.

قهوه خانه در گذشته ی ایران مراکز مهم تعاملات اجتماعی بودند. قهوه خانه ها این امکان را برای مردم فراهم کردند تا برای صحبت کردن، نوشتن، سرگرم کردن همدیگر، خواندن، گذراندن وقت و … مردم به این مکان ها روی بیاوردند. امروزه نیز قهوه خانه ها یا بعبارتی کافی شاپ ها دوباهر رونق زیادی دارند چرا که محل تجمع جوانان و برقراری ارتباط آنها با یکدیگر است. با قرار دادن وای فای و اینترنت نیز شرایط رفاه و برقراری ارتباط مشتریان را نیز فراهم کرده اند.

همانطور که گفتیم کافی شاپ محلی عمومی برای نوشیدنی های غیر الکلی و متنوع یرای هر قشری میباشد که اغلب در آنها غذاهای سبک نیز ارائه داده میشود. محل تجمعی برای مردم و غالبا جوانان نیز میباشد.

البته این را باید دانست که کافی شاپ با چای خانه بسیار متفاوت هستند، چرا که در چایخانه های ایرانی بجای سرو قهوه بیشتر قلیان، چای و انواع غذاهای سنتی با موسیقی زنده ایرانی ارائه میشود درصورتی که در کافی شاپ ها خبری از غذای سنتی، قلیان نیست بلکه با منویی از انواع نوشیدنی های سرد و گرم روبرو میشوید.

از دهه ۶۰ کافی شاپ ها نیز جای کافی شاپ ها را دیگر تنگ کردند.

چایخانه ها در قدیم مکانی برای برقراری ارتباط و اطلاع رسانی انواع اخبار روز مره بود و بعدها به مکانی برای مدیحه سرایی، نقالی، سخنوری، مشاعره و شاهنامه خوانی تبدیل شد. این مکان بعنوان یک نهاد با اهمیت از نظر فرهنگی معرفی شده است.

کافی شاپ ها امروزه با تلاش اینکه تمامی سلایق را راضی نگهدارند با ابداع نوشیدنی های جدید و متاسب با فصل، طبق سلایق اشخاص طرفداران زیادی را جلب کرده اند.

 

 

 

سرو قهوه :

سرو قهوه ای که مطلوب و دلچسب باشد کار هرکسی نیست. اینکار باید توسط کسی که در این زمنیه تجربه کافی دارد انجام بگیرد. نوشیدن یک قهوه ی خوب و عالی میتواند شما را سرحال بیاورد.

 

 

راه ‌اندازی کافی ‌شاپ در کرج

برای راه‌ اندازی کافی ‌شاپ سه گزینه پیش روی دارید:

  • مدل فرانشیز

یک نمونه از راه اندازی ها مانند رستوران ها بصورت فرانشیزی میباشد. یعنی میتوانید حق استفاده از نام آن برند کافی شاپ های معتبر استفاده کنید یعنی تحت لیسانس آن برند خواهید بود.

  • خرید یک کافی‌ شاپ واگذاری شده

میتوانید برای راه اندازی یک کافی شاپ راه طولانی را نروید و یک کافی شاپ واگذاری شده را خریداری کنید.

  • راه ‌اندازی کافی ‌شاپ از صفر

این راه نیازمند تلاش و کوشش زیادی میباشد و باید تمام وقت انرژی خود را بر روی کار گذاشت.

 

شرایط راه ‌اندازی کافی ‌شاپ در کرج

 

  • مکان انتخابی برای کافی شاپ باید دارای سند رسمی و محضری باشد تا پروانه کسب صادر شود. این مکان نباید نزددخترانه باشد.یک آرایشگاه زنانه و مدرسه
  •  فراهم کردن مکانی برای کافی شاپ با مساحت حداقل ۲۰ متر مربع

منوی کافی‌ شاپ در کرج

امروزه گزینه های زیادی پیش روی شماست تا بتوانید بهترین و زیبا ترین منو ها را انتخاب کنید. داشتن یک منوی عالی بسیار تاثیر گذار است. منوی کافی شاپ بهتر است منحصر بفرد باشد تا کافی شاپ شما را ویژه نشان دهد. یکی از مواردی که میتواند منو را جالب کند سادگی منو میباشد. بهتر است منو را در حین سادگی بروز نگهدارید و از گزینه های زیاد خودداری کنید.

– حال نوبت به آن رسیده که ببینید چه آیتم هایی را میخواهید در کافی شاپ خود سرو کنید تا بتوانید در منوی خود آن ها را اضافه کنید.

قهوه، اسپرسو، لاته. از مواردی هستند که غالبا در هر کافی شاپی سرو میشوند. اگر میخواهید موفق باشید بهتر است از دستگاه اسپرسوساز استفاده کنید. البته این گزینه مقداری هزینه های بالا دارد از جمله استخدام باریستا، تجهیزات گران قیمت و از این دست. ولی بدانید که در بازه ی زمانی طولانی مدت به سود بالایی خواهید رسید.

سوپ، انواع نان تست، ساندویچ ها. گزینه ی دیگری از منو ها هستند که البته طرفداران زیادی دارند. اگر محل کافی شاپ شما در نزدیکی یکی از این موارد باشد. هتل، شرکت ها، دفاتر کاری، مدارس و دانشگاه موجب بالا رفتن مشتری های شما و در نتیجه طرفداران سفارش انوع ساندویچ و سوپ بالا میرود. یک پیشنهاد درست و خوب این است که یک سفارش مخصوص در منو داشته باشید. مانند ساندویچ همرا با سوپ، نان تست سیر یا سبزیجات، و بعد از آن سرو چای یا قهوه میتواند بسیار جذاب باشد.

 

-دسر، شیرینی جات، کیک ها. این مورد بسیار مورد علاقه همگان میباشد. شک نکنید اگر این گزینه را در منوی خود داشته باشید یکی از موارد پر یود برای کار شماست. اگر به نکته طلایی رسپی آنها برسید طرفداران و مشتری های همیشگی و خاص خود را پیدا خواهید کرد. در غیر اینصورت یا میتوانید یک شیرینی کار استخدام کنید. البته این گزینه هم هزینه برای شما دارد. پیشنهاد ما به شما این است با یک قنادی خوب در نزدیکی محل کسب خود همکاری کنید.

-غذاهای بسته یندی شده و آماده. آماده کردن و پک کردن یک سری غذاهای نیمه آماده و یا قابل مصرف گزینه خوبی است. آنهم در دنیای امروزه که اغلب مردم به دلیل مشغله و کم بود وقت طرفدار آن هستند.

 

 

 

 

هزینه‌های مجوز کافی‌ شاپ در کرج

گرفتن مجوز برای هر کسب و کاری یکی از سخت ترین مراحل کار میباشد. بهتر است با آگاهی کامل در این زمینه شروع بکار کنید تا طی کردن مراحل برای شما راحت تر باشد.

ابتدا باید پروانه کسب و مجوز های لازم را گرفت. مدت زمان روال کار بسته به شهری که در آن هستید بستگی دارد. صنف کافی شاپی ها، اتحادیه صنف بستنی، آبمیوه و کافی شاپ میباشد. بیمه و دارایی، هزینه مجوز بهداشت کارهایی از این قبیل هستند.

قیمت تجهیزات کافی ‌شاپ در کرج

با خرید یک کافی شاپ آماده از کسی نیاز به خرید تجهیزات ندارید. در غیر اینصورت هزینه خرید تجهیزات نیز بر عهده ی شما میباشد. علاوه بر این هزینه نصب هم دارید.

یکی از هزینه ها خرید دستگاههای اسپرسو از ۵۰ تا ۲۰۰ میلیون تومان، دستگاههای قهوه ساز از ۱۰ تا ۵۰ میلیون تومان و آسیاب اسپرسو نیز از ۸ تا ۵۰ میلیون تومان است.وسایلی که مورد نیاز شماست بستگی به نوع منوی شما ارد. برای مثال اگر در منوی خود ساندویچ دارید. نیاز به اجاق گاز، فر و یخچال نیز دارید.

حداقل بودجه ای که برای راه اندازی یک کافی شاپ با صندلی نیاز است ۵۰۰ میلیون تومان است.

ولی حداکثر هزینه هابه نوع نیاز شما بستگی دارد.

در ادامه لیست برخی از تجهیزات مورد نیاز کافی شاپ ها را آورده ایم:

قهوه‌ساز فیلتردار کافی شاپ در کرج

داشتن یک قهوه ساز حرفه ای و خوب بسیار کمک شایانی به حرفه شما میکند. انتخاب یک قهوه ساز جنس خوب هزینه ها را کاهش میدهد. این دستگاه باید به حدی حرفه ای باشد که بتواند خیلی سریع مشتریان را راه بیاندازد.

 

دستگاه اسپرسوساز کافی شاپ در کرج

اسپرسو در اغلب نوشیدنی ها استفاده میشود. بنابراین بای افتتاح یک کافی شاپ حرفه ای نیاز به یک دستگاه اسپرسو ساز حرفه ای داردی. قیمت این دستگاه ها بین ۲۵ تا ۴۰ میلیون است.

 

 

آسیاب قهوه صنعتی کافی شاپ در کرج

برای اینکه بتوانید از قهوه ی تازه استفاده کنید نیاز به یک آسیاب قهوه حرفه ای دارید. انتخاب مناسب یک دستگاه آسیاب قهوه خوب میتواند در طعم مناسب قهوه تاثیر داشته باشد.

مخلوط‌ کن‌های صنعتی

داشتن یک مخلوط کن برند خوب بسیار مهم است. به این دلیل که بیشتر نوشیدنی های یخ دار را ممکن است بخواهید مخلوط کنید. پس باید در انتخاب این مورد حسابی دقت کنید.

دستگاه فیلتر آب

حال برای سالم ماندن و طول عمر اغلب دستگاههای اسپرسو و غیره نیاز به یک دستگاه فیلتراسیون خوب دارید.

سیستم فروشگاهی

امروزه پیشرفت علم و نرم افزارهای مختلف کسب و کار بسیار کارآمد هستند. میتوانید سیتم فروشگاهی کافی شاپی راه بیاندازید. با این سیستم شما میتوانید هزینه و سود هر قسمت را جداگانه محاسبه کنید.

 

توستر صنعتی کافی شاپ در کرج

داشتن یک توستر حرفه ای و با سرعت بالا برای کار شما نیاز است. غالبا در اکثر کافی شاپ ها صبحانه سرو میشود. برای اینکه به کارتان یرعت ببخشبد نیاز به یک توستر ریلی دارید.

یخچال و فریزر صنعتی در کرج

یخچال و فریزر صنعتی برای کافی شاپ یک امر ضروری است. بدلیل اینکه باید مواد غذایی را تازه به روز نگهدارید. داشتن ویترین های یخچال دار و از این دست برای کار شما پیشنهاد میشود. در مورد هزینه های آن نگران نباشید. میتوانید در قبال خرید محصولات از شرکتهای نوشابه سازی یخچال رایگان دریافت میکنید.

سیستم امنیتی کافی شاپ در کرج

حال که هزینه های زیادی را برای راه اندازی کافی شاپ متحمل شدید. نیاز دارید تا یک سیستم امنیتی حرف ای را راه اندازی کنید. حفظ اموال و دستگاههای شما باید در اولویت باشد تا بتوایند بدون خسارت و ضرر مالی به کارهایتان برسید.

سایر هزینه های راه اندازی کافی شاپ در کرج
پس از خرید تجهیزات اولیه کافی شاپی میتوانید برای مابقی هزینه ها برنامه ریزی کنید. هزینه استخدام صندوقدار، باریستا، طزاحی کالا و فروشگاه، ایجاد یک برند شناخته شده و…..
با خرید تجهیزات و لوازم خوب و حرفه ای برای کافی شاپ خود، میتوانید از موفقیت خود اطمینان حاصل کنید.

** لازم به ذکر است یکی از هزینه هایی که در راه اندازی کافی شاپ نیز محسوب میشود، طراحی دکوراسیون و طراحی داخلی است. این مرحله باید به دست متخصصین در این زمینه سپرده شود تا بهترین نتیجه حاصل شود.

قوانین کافی ‌شاپ در کرج

 

  • زمان کار کافی شاپ ها از ۸ صبح لغایت ۱۲ شب است. پس از آن باید خاموشی زده و به نظافت بپردازند.
  • نصب دوربین مدار بسته الزامی است.
  • سرویس بهداشتی جداکانه برای خانم ها و آقایان
  • پشت کانتر فروش باید حتما آقا باشد.
  • اگر خانمی قصد راه ندازی کافی شاپ داشته باشد، لازم است فرد ذکوری را بعنوان مباشر به اتخادیه معرفی کند.

 

معرفی کتاب آمورشی کافی ‌شاپ ‌داری

بهتر است قبل از استارت کافی شاپی داری درباره شیوه ها و انواع نوشیدنی ها اطلاعاتی کسب کنید. در زیر به برخی از آنها اشاره میکنیم.

 

 

معرفی فیلم‌های آموزشی کافی ‌شاپ

  •  به سایت مدرسه قهوه ایران مراجعه کنید. مدرسه قهوه ایران اقدام به تهیه فیلم‌های آموزش کافی‌ شاپ داری کرده است و می‌توانید این آموزش ها را در قالب ویدیو در خانه فرا بگیرید.
  • بنیاد آموزش مجازی و الکترونیکی ایرانیان هم دوره آموزشی هنر کافی شاپ داری به صورت مجازی برگزار می‌کند.

تفاوت کافه و کافی شاپ در چیست؟

  • کافه و کافی شاپ شاید در نگاه اول بسیار شبیه بهم هستند. اما این دو تفاوت های بارزی دارند. نوع منوی غذایی، دکور و غیره در این دو نوع بسیار متفاوت است.

انواع کافی شاپ :

١- کافی شاپ فانتزی و تجاری:

غالبا در فضاهای در دسترسی بالا مانند پاساژها، با سرو نوشیدنی های ساده قرار دارند.

٢-کافی شاپ سنتی و نیمه تجاری:

این نوع کافی شاپ ها در مکانهای تاریخی و با قدمت افتتاح شده است. اغلب مورد توجه اکثریت مردم قرار میگیرد. غالبا مانند یک رستوران کوچک هستند.

تفاوت عمده بین کافه و کافی شاپ: کافی شاپ چیزی بین کافه و رستوران میباشد. در کافی شاپ اغلب هم قهوه و نوشیدنی و هم غذاهای گرم و سرد سرو میشود. چیدمان کافی شاپ ها بصورت گفتگو محور چیده میشود. در چیدمان کافی شاپ این امکان وجود دارد تا با چیدن میز و صندلی در محوطه بیرون غذاها سرو شود. در کافی شاپ ها منو روی میز قرار دارد. گارسن روی میزها حضور پیدا میکند و بعد از سفارش غذا تسویه مالی صورت میگیرد. هزینه سرو غذا در کافی شاپ ها غالبا بیشتر از کافه میباشد بدلیل وجود تجهیزات و لوازم حرفه ای که در کافی شاپ وجود دارد. اگر بخواهیم به ترتیب اولویت هزینه دسته بندی کنیم از کتر به زیاد: کافه، کافی شاپ، رستوران

در کافی شاپ قهوه و تمامی مشتقات آن بفروش میرسد اما در کافه فقط قهوه سرو میشود.

چگونه یک کافی شاپ خوب را تشخیص دهیم:

-رایحه دلپذیر یک قهوه مرغوب در ابتدای ورود به یک کافی شاپ باید جلب نظر کند.

-درست کردن اصولی کف کاپوچینو

-سرو بموقع قهوه قبل از صدای دستگاه آسیاب قهوه

-توجه داشته باشید هرنوع از قهوه باید در نوع ظرف مخصوص خود، سرو شود. و غذا ها باید در ظرف مخصوص به خود سرو شوند.

منو و قیمت:

انواع کافه :

کافه های لوکس و بورژوایی:

اغلب فضاهای قدیمی و دارای شرایط مدرنی هستند که اقشار ثروتمند جامعه طرفدار آن هستند. دکوراسیون و طراحی این محیط ها بسیار تشریفاتی و با پرستیژ هستند. اغلب برای جلب رضایت مرفهین و قشر پر درآمد جامعه در نظر گرفته شده اند.

کافه خرده بورژوایی و خرده فرهنگی:

این نوع از کافه ها خود یکنوع برند را ایجاد کرده و بین مردم خاص مشهور میشوند. این کافه ها غالبا در بین هنرمندان، ورزشکاران ثروتمند و بازیگران مشهور طرفدار دارد.

برندینگ کردن یک کافه کاری است که میتواند طرفداران خاص خود را پیدا کند.

 

کافه دانشجویی ، فرهنگی:

کافه های فرهنگی غالبا با هزینه های بسیار کمتری به مشتریان خود سرویس میدهند. مکان این نوع از کافه ها در مراکز و مکان های پر تردد میباشد. مشتریان این کافه ها بیشتر داشنجویان و قشر هنرمندی هستند که برای دورهمی و گفتگو میباشد. غالبا گپ و گفت های دوستانه، مشاعره، بازی های گروهی در این کافه ها برگزار میشود.

کافه مولف ( خاص ) :

این کافه ها با یک شعار ویژه و یا نشان ویژه خود را از دیگر کافه ها متمایز میکنند. غالبا این تفاوت در نحوه ی برخورد و ظاهر این کافه ها مشهود است. اتفاقات و حواشی کافه ها در این جا اتفاق نمیفتد و غالبا نقش تفکر و نوگرایی در آنها دیده میشود. در این کاف از تجمل و تشریفات دوری میشود و تمرکز بر روی فضا بیشتر است. این کافه ها مخاطب محور هستند تا مشتری محور.این فضاها در هر منطقه ای یافت نمیشود. و اغلب متفکرین و اهالی اندیشه در این مکان ها حضور دارند. شرایط محیطی این کافه ها بصورتی است که اغلب برای یک سری از افراد فرهنگی هنری با سبک های خاص پاتوق میشود. نوع موسیقی در این کافه ها نیز متفاوت است و بیشتر باید بگونه ای گوش نواز باشد تا با محیط و سبک مستریان هماهنگ باشد.

معنی کافه در فرهنگ لغت معین به معنی جای عمومی برای نشستن، صرف قهوه و چای و دورهمی میباشد. اما کافه به معنی واقعی کلمه مکانی که افراد با دوستان و یا تنهایی برای صرف چای و قهوه و یا کیک دورهم جمع میشوند. کافه ها باید محیطی دنج باشند. منظور از دنج بودن خلوت بودن نیست، صرفا دنج بودن این است که محیطی آرام و دلنشین باشد. اغلب کافه ها بیشتر از کافی شاپ ها تبدیل به پاتوق میشوند.

کافه سیار ( کافه ون ) :

کافه سیار یا کافه ون نوع دیگری از کافه ها هستند که بصورت سیار و در کوچه خیابان ها دیده میشوند. طرفداران این نوع کافه ها جوانان، و زوج هایی که برای گذران وقت در حین پیاده روی میخواهند یک قهوه ناب را امتحان کنند. قیمت این نوع کافه ها از کافه های معمولی نیز پایین تر است.

ایده کافی شاپ های سیار امروزه بسیار رونق گرفته است. کافه سیار ها طرفداران زیادی جذب کردند و توانستد در کوتاه مدت موفقیت زیادی کسب کنند.

 

نقاط قوت یک کافی شاپ خوب در چیست؟

١- کیفیت قهوه ها :

یکی از شاخص ها که در انتخاب یک کافه تاثیر گذار است طعم و رایحه یک قهوه دلنشین است. عوامل بسیاری در کیفیت قهوه تاثیر گذار است. از دانه های با کیفیت قهوه گرفته تا دستگاه های قهوه ساز و باریستای حرفه ای و کاربلدی همگی در طعم و کیفیت قهوه تاثیر دارد. بهتر است بر روی دستگاههای با کیفیت و اصولی سرمایه گذاری کنید تا ببینید در کیفیت طعم ها و مزه ها چه تاثیر بسزایی دارد.

٢- مبلمان و صندلی های راحت :

طی تفکرات قدیمی در اصول کافی شاپ داری بر این باور بودند که باید صندلی ها خیلی راحت نباشد. با این انتخاب تفکر بر این بود که زودتر بروند و مشتریان جدید بیایند. ولی این طرز تفکر اشتباه بود و باید مبلمان و صنولی ها بسیار راحت باشند تا مشتری در طول مدتی که در آنجاست احساس راحتی کند و بخواهد که دوباره با آنجا برگردد. پس از مدتی میتوانید با گردش مالی به این موضوع پی ببرید.

٣- قابلیت دسترسی به اینترنت با سرعت بالا :

امروزه با پیشرفت روز افزون استفاده از اینترنت توسط همه اقشار جامعه، این نیاز احساس میشود. مستریان نیاز دارند تا در اغلب زمان ها به اینترنت دسترسی داشته باشند. این یک مزیت است که کافی شاپی کهراه اندازی میکنید یک اینترنت پر سرعت داشته باشد تا مشتریان بتوانند در آرامش باشند. این یکی از امکاناتی است که پیسنهاد میکنیم حتما فراهم کنید، اگر تمایل دارید مشتری های شما ثابت شوند و دوباره به کافی شاپ شما برگردند.

۴- غذای خوب و مقرون به صرفه :

کافی شاپ ها معمولا مکان هایی هستند که به اندازه رستوران ها رسمی نیستند. طرفداران کافی شاپ ها از جوانان و اقشار مختلف جامعه گرفته تا دانشجویان و فرهنگیان. پس برای اینکه طرفداران زیادی داشته باشید تا از سطحی از جامعه بتوانند از شما خرید کنند. لازم است قیمت ها را بگونه ای طراحی کنید تا قابلیت خرید برای همه فراهم شود. در دنیای امروزه با تورم و گرانی و وضعیت اقتصادی عموم مردم، گرایش به هزینه های اضافه مانند صرف غذا در کافی شاپ ها کاهش یافته است. اگر میخواهید که مشتریان خود را با رضایت داشته باشید و به سودآوری بیشتری برسید بهتر است به عبارت معروف ” حواست به جیب مردم باشد ” رارعاذیت کنید.

۵- کتابخانه ای با مجلات و کتاب های خوب دنیا :

یکی از امتیازات ویژه ای که در کافه ها مورد نیاز است تا طرفداران زیادی را جلب کنید و موجب ماندگاری مشتریان در کافه ها شوید. بهتر است از یک کتابخانه که شامل مجموعه ای از کتابهای خوب و بروز باشد. اگر تاین ویژگی را داشته باشید، مشتریان شما دائمی خواهند شد.

۶-محیط عالی :

طبق آمارهای صورت گرفته، داشتن یک محیط آرام و دلچسب برای مشتریان بسیار جذاب است. شما وقتی به یک مکان بروید که حس و حال خوب داشته باشد و یا بقول معروف سرشار از انرژی مثبت باشد. در آن مکان ماندگار میشوید و لذت خواهید برد. بهتر است برای انکه در زمینه دکوراسیون داخلی و چیدمان موفق داشته باشید بتر از طراحان داخلی و یا کسی که حداقل در این زمینه ذوق هنری دارد کمک بگیرید.

٧- خلق یک مفهوم، برند و شعار :

انتخاب نام و لوگوی مناسب معرف شماست و یادآوری میکند. بهتر اس طراحی لوگو را به افراد خبره بسپارید. انتخاب یک لوگوی مناسب میتواند به شما کمک کند تا منحصر بفرد باشید و در یادها هک شود.

انتخاب یک باریستا حرفه ای :

همانطور که گفتیم طعم و کیفیت قهوه اتفاقی نیست و باید علاوه بر دستگاه ها و مواد اولیه با کیفیت، نیز از یک باریستا که در این زمینه حرفه ای است و تجربه کافی دارد کمک بگیرید.

 

باریستا کیست؟

متصدی یک بار را که ممکن است زن یا مرد باشد را باریستا میگویند. باریستا در آمریکا کسی است که تخصصش در درست کردن قهوه است. اما در ایتالیا این گونه نیست. اغلب تعاریف شغل باریستا اینگونه است :

خریداری دانه قهوه مناسب

آسیاب دانه ها

تعیین میزان پودر قهوه

تعیین دوز قهوه برای تهیه قهوه

فشرده کردن قهوه برای گرفتن یک شات

وبسایت کریر پلنر شغل باریستا را اینگونه تعریف میکند :

 – آماده سازی و سرو نوشیدنی های سرو و گرم مانند قهوه، نوشیدنی های بر پایه اسپرسو، انواع کافی کوکتل ها و چای

 – نطافت و مرتب کردن محل کار باریستا و دستگاهها و تجهیزات مرتبط

 – نظافت محل پذیرایی و محیط نشیمن در صورت نبود جونیور

 – بررسی دمای یخچال، فریزر، تجهیزات گرمایشی، اسپرسو ماشین، بویلر و …… برای سلامت دستگاهها و عملکرد بهتر

– توصیف و توضیح درباره ی منو به مشتریان و پیشنهاد بهترین ها به مشتریان بر طبق سلایق مشتری

– سفارش، تحوی و انبار کردن مواد اولیه ضروری و اقلام خرده فروشی

– دادن اطلاعات مورد نیاز به مشتری درباره با بلند، نوع و نحوه ی آماده سازی قهوه

– دریافت و رسیدگی به صورتحساب مشتریان در صورت نبود صندوق دار

– سرو کیک ها، مافین ها و…….

– بررسی دستمال و سرویس هاس مورد نیاز مشتریان بر روی میزها و کانتر فروش

– وزن، آسیاب و بسته بندی دانه های قهوه برای مشتریان در صورت فروش قهوه

– بسته بندی و تاریخ زدن محصولات تیک اوی یا محصولات بیرون بر

– ایجاد اعلانات مناسب برای جشن ها و یا محصولات فروشگاه

– آمائه سازی و سرو آیتم های منو مانند یالاد و ساندویچ

– منظم کردن و پرکردن باکس های گارنیش و مواد اولیه

– برش دادن میوه ها ,سبزیجات ,دسر و یا گوشت برای استفاده در خوراک ها

 

تلفن یا شماره تماس با کافی شاپ در کرج :

۰۹۳۳۵۳۵۷۰۵۵

۰۹۳۳۵۳۵۲۸۰۸

نقشه کرج در گوگل مپ

نقشه هوایی کرج

مسیر تهران به کرج در گوگل مپ

منابع مورد استفاده در این مطلب

ویکی پدیا

گوگل مپ

آگهی های ویژه

سئو سایت (۱۰۰٪ تضمینی ) بهترین شرکت سئو seo و بهینه سازی سایت در کرج
سئو سایت (۱۰۰٪ تضمینی ) بهترین شرکت سئو seo و بهینه سازی سایت در کرج

سئو سایت در کرج  بهینه سازی سایت در کرج | تبلیغات اینترنتی در کرج و استان البرز | سئو سایت در  کرج | سئو سایت در کرج (۱۰۰٪ تضمینی ) بهترین شرکت سئو seo کرج | سئو سایت در شاهین ویلا سئو سایت در کرج | تبلیغات اینترنتی در کرج | تبلیغات مجازی در کرج | تبلیغ در گوگل | سئو در کرج | شرکت سئو سایت کرج | بهینه سازی سایت در کرج | بهترین سئوکار در کرج | افزایش بازدید سایت | افزایش رتبه سایت | سئو ۱۰۰% تضمینی | سئو سایت در شرکت کرج | سئو سایت …

مشاور املاک در رامجین | باغ و زمین و ویلا در رامجین
مشاور املاک در رامجین | باغ و زمین و ویلا در رامجین

مشاور املاک در رامجین  مشاور املاک رامجین | خرید و فروش زمین و باغ و ویلا و ملک و باغچه در رامجین | مشاوره و خرید ملک، باغ، زمین، ویلا و باغچه  سهیلیه رامجین  مشاهده فایل ها در وب سایت ramejin.com  املاک در رامجین شماره تماس مشاور املاک در رامجین : ۰۹۳۹۴۰۰۰۲۱۲ مشاور املاک در رامجین | هزاران نفر از مشاوران املاک هستند که به خرید  و فروش باغ و خرید و فروش ملک و فروش خانه و املاک تجاری برای مشتریانشان می پردازند. با این حال برخى مشاوران املاک به دلیل  اینکه در کارشان بهترین هستند، نسبت به سایر مشاوران، برجسته …

مشاور املاک در سهیلیه | باغ و زمین و ویلا و ملک و باغچه سهیلیه
مشاور املاک در سهیلیه | باغ و زمین و ویلا و ملک و باغچه سهیلیه

مشاور املاک در سهیلیه  مشاور املاک سهیلیه | خرید و فروش زمین و باغ و ویلا و ملک و باغچه در سهیلیه | مشاوره و خرید ملک، باغ، زمین، ویلا و باغچه  سهیلیه رامجین  مشاهده فایل ها در وب سایت ramejin.com  املاک در سهیلیه  شماره تماس مشاور املاک  سهیلیه در رامجین : ۰۹۳۹۴۰۰۰۲۱۲ مشاور املاک در سهیلیه | هزاران نفر از مشاوران املاک هستند که به خرید  و فروش باغ و خرید و فروش ملک و فروش خانه و املاک تجاری برای مشتریانشان می پردازند. با این حال برخى مشاوران املاک به دلیل  اینکه در کارشان بهترین هستند، نسبت به سایر مشاوران، …

باغ و ویلا و زمین در کرج رامجین | مشاور املاک در سهیلیه کرج
باغ و ویلا و زمین در کرج رامجین | مشاور املاک در سهیلیه کرج

باغ و ویلا و زمین در کرج خرید و فروش و قیمت باغ و باغچه و زمین و ویلا و ملک در رامجین کرج برای مشاوره و خرید ملک، باغ، زمین، ویلا و باغچه  و برای مشاهده فایل ها در وب سایت ramejin.com با ما تماس بگیرید. برای مشاهده فایل های بیشتر اینجا کلیک کنید. ملک در رامجین| خرید و فروش باغ و ویلا و زمین در رامجین کرج  فروش انواع زمین و باغ و ویلا در بهترین نقطه از کرج که رامجین نام دارد و به کردان جنوبی معروف است و دارای آب و هوای بسیار مطبوع و سالمی دارد و در این سالهای …

پیمانکاری و مشاوره ساخت در رامجین | پیمانکاری در سهیلیه
پیمانکاری و مشاوره ساخت در رامجین | پیمانکاری در سهیلیه

پیمانکاری و مشاوره ساخت در رامجین   پیمانکاری و مشاوره ساخت در رامجین، مزایای مشاوره و پیمانکاری ساخت و ساز از طریق سایت رامجین: شماره تماس پیمانکاری و مشاوره ساخت در رامجین : ۰۹۳۹۴۰۰۰۲۱۲ پیمانکاری  ساخت استخر ساخت آلاچیق  فضاسازی  ساخت ویلا  ۱- مشاوره برای سرمایه گذاری مشاوره برای سرمایه گذاری امری حیاطی است. امروزه برای اطمینان از حفظ ارزش پولتان برای سرمایه گذاری  های امن نیاز به مشاوره و راهنمایی مطمئن از افراد متبحر دارید. مشاورین ما این امکان را برای شما فراهم میکنند. ۲- قیمت های باورنکردنی قیمت های باور نکردنی برای خریداران محترم یکی از گزینه های …

داکت اسپلیت آیسن در کرج ۰۹۱۲۳۶۳۸۷۷۱- ۰۹۱۲۷۶۸۵۹۵۴ | آیسن تهویه (AYSEN Air Conditioning) AST
داکت اسپلیت آیسن در کرج ۰۹۱۲۳۶۳۸۷۷۱- ۰۹۱۲۷۶۸۵۹۵۴ | آیسن تهویه (AYSEN Air Conditioning) AST

داکت اسپلیت آیسن در کرج داکت اسپیلت آیسن  خرید و فروش و قیمت داکت اسپلیت آیسن تهویه (AYSEN Air Conditioning) AST در کرج خرید و فروش داکت اسپلیت آیسن تهویه در کرج | داکت اسپیلت یا داکت اسپلیت آیسن تهویه | فروشگاه و نمایندگی سیستم های سرمایشی و گرمایشی داکت اسپیلت آیسن تهویه در کرج | خرید و فروش داکت اسپلیت آیسن تهویه | خرید و فروش داکت اسپلیت در کرج | خرید و فروش و نصب داکت اسپیلت آیسن تهویه در کرج | بهترین برند داکت اسپلیت | خرید داکت اسپیلت در کرج | خرید داکت اسپلیت در مهرشهر | …

نظافت استخر در کرج | جاروی استخر در کرج | ۰۹۳۸۷۷۶۶۳۹۲
نظافت استخر در کرج | جاروی استخر در کرج | ۰۹۳۸۷۷۶۶۳۹۲

نظافت استخر در کرج | جاروی استخر در کرج | ۰۹۳۸۷۷۶۶۳۹۲ نظافت و خدمات استخر پیمان در کرج  جاروی استخر | نگهداری استخر | نظافت استخر در کرج | جاروی استخر در کرج | نگهداری استخر در کرج | جاروی استخر در کردان | نگهداری استخر در کردان | نظافت استخر در کردان | نظافت استخر در سهیلیه | نگهداری استخر در سهیلیه | جاروی استخر در سهیلیه نظافت استخر | جاروی استخر نظافت استخر چیست و چگونه صورت میگیرد؟ همانطور که میدانیم امروزه استفاده از استخرها برای تمامی مردم جالب شده و استفاده از استخرهای خانگی و عمومی به …

فروش لوازم ضد عفونی کننده و تجهیزات نظافت استخر در کرج
فروش لوازم ضد عفونی کننده و تجهیزات نظافت استخر در کرج

فروش لوازم استخر در کرج فروش لوازم استخر در کرج | فروش لوازم تمیزکننده آب استخر | فروش مواد نگهداری استخر | فروش کلر و کات کبود | فروش مواد تمیز کننده استخر | ضد عفونی کننده استخر| مواد تمیز کننده استخر |فروش لوازم استخر در کرج | فروش تجهیزات استخر در سهیلیه | فروش تجهیزات استخر در کرج | فروش لوازم استخر در سهیلیه | | فروش کلر و کات کبود | فروش مواد تمیز کننده استخر | نگهداری استخر چیست و چگونه صورت میگیرد؟ فروش لوازم استخر در کرج | همانطور که میدانیم امروزه استفاده از استخرها برای تمامی …

فینگرفود در مهرشهر | ۰۹۲۱۲۲۶۰۴۷۴
فینگرفود در مهرشهر | ۰۹۲۱۲۲۶۰۴۷۴

فینگرفود در مهرشهر خرید فینگرفود در مهرشهر | اجاره ظروف فینگر فود در مهرشهر | انواع فینگرفود در مهرشهر | بهترین فینگر فود در مهرشهر کرج | متنوع ترین فینگر فود در مهرشهر | لذیذ ترین فینگرفود در مهرشهر | بهترین فینگر فود در مهرشهر | انواع فینگر فود در مهرشهر کرج | متنوع ترین فینگر فود در مهرشهر | لذیذ ترین فینگر فود در مهرشهر | ارسال فینگر فود در مهرشهر | فینگر فود برای مراسم و تولد | سفارش فینگرفود مهرشهر | فینگر فود آماده در مهرشهر | تازه ترین فینگر فود در مهرشهر | خرید فینگر فود …

فینگرفود در کرج و عظیمیه و گوهردشت و جهانشهر
فینگرفود در کرج و عظیمیه و گوهردشت و جهانشهر

فینگرفود در کرج خرید فینگرفود در کرج | اجاره ظروف فینگر فود در کرج| انواع فینگرفود در کرج | بهترین فینگر فود در کرج | متنوع ترین فینگر فود در کرج | لذیذ ترین فینگرفود کرج| بهترین فینگر فود در کرج | انواع فینگر فود در کرج | متنوع ترین فینگر فود در کرج | لذیذ ترین فینگر فود در کرج | ارسال فینگر فود در کرج | فینگر فود برای مراسم و تولد | سفارش فینگرفود کرج | فینگر فود آماده در کرج | تازه ترین فینگر فود در کرج | خرید فینگر فود در کرج | خرید آنلاین …

فینگرفود در تهران | بهترین فینگر فود تهران
فینگرفود در تهران | بهترین فینگر فود تهران

 فینگرفود در تهران خرید فینگرفود در تهران| اجاره ظروف فینگر فود در تهران| انواع فینگرفود در سعادت آباد| بهترین فینگر فود در سوهانک | متنوع ترین فینگر فود در تهران| لذیذ ترین فینگرفود تهران| بهترین فینگر فود در تهران| انواع فینگر فود در تهران| متنوع ترین فینگر فود در تهران| لذیذ ترین فینگر فود در تهران| ارسال فینگر فود در تهران| فینگر فود برای مراسم و تولد | سفارش فینگرفود تهران | فینگر فود آماده در تهران| تازه ترین فینگر فود در تهران| خرید فینگر فود در تهران| خرید آنلاین فینگر فود  فینگرفود در تهران فینگر فود های ما، مطلوبیت …

تشریفات مجالس در مهرشهر | ۰ تا ۱۰۰ مراسم
تشریفات مجالس در مهرشهر | ۰ تا ۱۰۰ مراسم

تشریفات مجالس در مهرشهر | ۰ تا ۱۰۰ مراسم بهترین خدمات مجالس در مهرشهر | بهترین ظروف کرایه مهرشهر کرج تشریفات مجالس یزدان در مهرشهر | ظروف کرایه در مهرشهر | خدمات مجلس در مهرشهر | طراحی مجالس در مهرشهر | دیزاین میز تولد ، میز نامزدی ، و میز میوه | طراحی دکوراسیون مجالس مهرشهر | ظروف کرایه و خدمات مجالس در مهرشهر کرج | کرایه و اجاره ظروف در مهرشهر کرج | بهترین خدمات مجالس در مهرشهر کرج | بهترین تشریفات مجالس در مهرشهر | بادکنک آرایی در مهرشهر خدمات مجالس مهرشهر | ظروف کرایه و اجاره میز …

ظروف کرایه و خدمات مجالس و تشریفات مجالس در استان البرز ، سهیلیه ، سنقرآباد ، زعفرانیه ، رامجین
ظروف کرایه و خدمات مجالس و تشریفات مجالس در استان البرز ، سهیلیه ، سنقرآباد ، زعفرانیه ، رامجین

 خدمات مجالس در سهیلیه | تشریفات مجالس و کرایه صندلی سهیلیه | ظروف کرایه سهیلیه | خدمات مجالس سهیلیه | تشریفات مجالس و کرایه صندلی در سهیلیه | سنقرآباد ، رامجین ، زعفرانیه تشریفات مجالس یزدان با مدیریت ترابی تشریفات مراسم و مجالس در سهیلیه تشریفات مراسم با مدیریت عالی و با اتکال به خداوند متعال و تلاش مستمر کارگروه متخصص خود در برپایی مجالس و مجالس عروسی و استفاده از تجهیزات مدرن و طراحی های مجلل و مجلل در دهه های اخیر توانست مراسم و مجالس باشکوهی را رقم بزند. ضمن جلب رضایت مشتریان خود باید نظر زوج های …

تشریفات مجالس در کیانمهر| ۰۹۱۲۵۶۳۸۳۲۰ | تشریفات مجالس یزدان در کیانمهر | خدمات مجالس در کیانمهر | ظروف کرایه در کیانمهر کرج
تشریفات مجالس در کیانمهر| ۰۹۱۲۵۶۳۸۳۲۰ | تشریفات مجالس یزدان در کیانمهر | خدمات مجالس در کیانمهر | ظروف کرایه در کیانمهر کرج

تشریفات مجالس در کیانمهر تشریفات مجالس یزدان در کیانمهر | ظروف کرایه در کیانمهر | خدمات مجلس در کیانمهر | طراحی مجالس در کیانمهر | دیزاین میز تولد ، میز نامزدی ، و میز میوه | طراحی دکوراسیون مجالس کیانمهر | ظروف کرایه و خدمات مجالس در کیان مهر کرج | کرایه و اجاره ظروف در کیانمهر کرج | بهترین خدمات مجالس در کیانمهر کرج | بهترین تشریفات مجالس در کیانمهر | تشریفات مجالس خاص در کیانمهر  شماره تماس خدمات مجالس و تشریفات مجالس کیانمهر کرج    شماره تماس تشریفات مجالس و ظروف کرایه و خدمات مجالس در کیانمهر کرج …

تشریفات مجالس در کرج | خدمات مجالس در کرج | ظروف کرایه در کرج
تشریفات مجالس در کرج | خدمات مجالس در کرج | ظروف کرایه در کرج

تشریفات مجالس در کرج تشریفات مجالس در کرج | ظروف کرایه در کرج | خدمات مجلس در کرج | طراحی مجالس در کرج | دیزاین میز تولد ، میز نامزدی ، و میز میوه | طراحی دکوراسیون مجالس کرج | ظروف کرایه و خدمات مجالس در کرج | کرایه و اجاره ظروف در  کرج | بهترین خدمات مجالس در کرج | بهترین تشریفات مجالس در کرج شماره تماس خدمات مجالس و تشریفات مجالس کرج    شماره تماس تشریفات مجالس و ظروف کرایه و خدمات مجالس در کرج :  ۰۹۳۳۵۳۵۲۸۰۸ – ۰۹۳۳۵۳۵۷۰۵۵   تشریفات مجالس در کرج تشریفات مجالس کرج   …

خدمات مجالس در کیانمهر | کرایه ظروف در کیانمهر کرج
خدمات مجالس در کیانمهر | کرایه ظروف در کیانمهر کرج

 خدمات مجالس در کیانمهر کرایه ظروف در کیانمهر | تشریفات مجالس یزدان در کیانمهر | ظروف کرایه در کیانمهر | خدمات مجالس در کیانمهر | طراحی مجالس در کیانمهر | دیزاین میز تولد ، میز نامزدی ، و میز میوه | طراحی دکوراسیون مجالس کیانمهر | ظروف کرایه و خدمات مجالس در کیان مهر کرج | کرایه و اجاره ظروف در کیانمهر کرج | بهترین خدمات مجالس در کیانمهر کرج | بهترین تشریفات مجالس در کیانمهر | تشریفات مجالس خاص در کیانمهر  شماره تماس خدمات مجالس در کیانمهر کرج   شماره تماس تشریفات مجالس و کرایه ظروف و خدمات مجالس …

تشریفات مجالس در درختی | خدمات مجالس در درختی | ظروف کرایه در درختی
تشریفات مجالس در درختی | خدمات مجالس در درختی | ظروف کرایه در درختی

تشریفات مجالس در درختی تشریفات مجالس یزدان در درختی | ظروف کرایه در درختی| خدمات مجلس در درختی | طراحی مجالس در درختی | دیزاین میز تولد ، میز نامزدی ، و میز میوه | طراحی دکوراسیون مجالس درختی | ظروف کرایه و خدمات مجالس در درختی | کرایه و اجاره ظروف در  درختی| بهترین خدمات مجالس در درختی| بهترین تشریفات مجالس در درختی تشریفات مجالس در درختی شماره تماس خدمات مجالس و تشریفات مجالس درختی   شماره تماس تشریفات مجالس و ظروف کرایه و خدمات مجالس در درختی :  ۰۹۱۲۵۶۳۸۳۲۰ ۰۹۲۱۶۳۶۰۲۴۸ ۰۹۳۹۲۸۶۵۵۵۶ تشریفات مجالس در درختی تشریفات مجالس درختی …

تشریفات مجالس در مهرویلا | ۰۹۱۲۵۶۳۸۳۲۰ | تشریفات مجالس یزدان | ظروف کرایه مهرویلا کرج | اجاره میز و صندلی مراسم در مهرویلا | خدمات مجالس در مرویلا
تشریفات مجالس در مهرویلا | ۰۹۱۲۵۶۳۸۳۲۰ | تشریفات مجالس یزدان | ظروف کرایه مهرویلا کرج | اجاره میز و صندلی مراسم در مهرویلا | خدمات مجالس در مرویلا

تشریفات مجالس در مهرویلا تشریفات مجالس در مهرویلا | ظروف کرایه در مهرویلا | خدمات مجلس در مهرویلا | طراحی مجالس در مهرویلا | دیزاین میز تولد ، میز نامزدی ، و میز میوه | طراحی دکوراسیون مجالس مهرویلا | ظروف کرایه و خدمات مجالس در مهرویلا | کرایه و اجاره ظروف در  مهرویلا | بهترین خدمات مجالس در مهرویلا | بهترین تشریفات مجالس در مهرویلا شماره تماس خدمات مجالس و تشریفات مجالس مهرویلا   شماره تماس تشریفات مجالس و ظروف کرایه و خدمات مجالس در مهرویلا : ۰۹۱۲۵۶۳۸۳۲۰ ۰۹۲۱۶۳۶۰۲۴۸ ۰۹۳۹۲۸۶۵۵۵۶     تشریفات مجالس در مهرویلا تشریفات مجالس مهرویلا تشریفات …

تشریفات مجالس در ماهدشت | ۰۹۱۲۵۶۳۸۳۲۰ | خدمات مجالس در ماهدشت | ظروف کرایه در ماهدشت
تشریفات مجالس در ماهدشت | ۰۹۱۲۵۶۳۸۳۲۰ | خدمات مجالس در ماهدشت | ظروف کرایه در ماهدشت

تشریفات مجالس در ماهدشت تشریفات مجالس در ماهدشت | ظروف کرایه در ماهدشت | خدمات مجلس در ماهدشت | طراحی مجالس در ماهدشت | دیزاین میز تولد ، میز نامزدی ، و میز میوه | طراحی دکوراسیون مجالس ماهدشت | ظروف کرایه و خدمات مجالس در ماهدشت | کرایه و اجاره ظروف در ماهدشت | بهترین خدمات مجالس در ماهدشت | بهترین تشریفات مجالس در ماهدشت شماره تماس خدمات مجالس و تشریفات مجالس ماهدشت   شماره تماس تشریفات مجالس و ظروف کرایه و خدمات مجالس در ماهدشت :  ۰۹۱۲۵۶۳۸۳۲۰ ۰۹۲۱۶۳۶۰۲۴۸ ۰۹۳۹۲۸۶۵۵۵۶   تشریفات مجالس در ماهدشت تشریفات مجالس ماهدشت تشریفات …

بهترین تشریفات مجالس در گوهردشت | بهترین خدمات مجالس و ظروف کرایه رویای شیرین
بهترین تشریفات مجالس در گوهردشت | بهترین خدمات مجالس و ظروف کرایه رویای شیرین

بهترین تشریفات مجالس در گوهردشت تشریفات مجالس رویای شیرین | بهترین خدمات مجالس در گوهردشت | بهترین ظروف کرایه گوهردشت کرج تشریفات مجالس در گوهردشت | ظروف کرایه رویای شیرین در گوهردشت | خدمات مجلس در گوهردشت | طراحی مجالس در گوهردشت | دیزاین میز تولد ، میز نامزدی ، و میز میوه | طراحی دکوراسیون مجالس گوهردشت | ظروف کرایه و خدمات مجالس در گوهردشت کرج | کرایه و اجاره ظروف در گوهردشت کرج | بهترین خدمات مجالس در گوهردشت کرج | بهترین تشریفات مجالس در گوهردشت | بادکنک آرایی در گوهردشت شماره تماس بهترین تشریفات مجالس گوهردشت کرج  …

تشریفات مجالس در عظیمیه | بهترین خدمات مجالس در عظیمیه | بهترین ظروف کرایه عظیمیه
تشریفات مجالس در عظیمیه | بهترین خدمات مجالس در عظیمیه | بهترین ظروف کرایه عظیمیه

بهترین تشریفات مجالس در عظیمیه بهترین خدمات مجالس در عظیمیه | بهترین ظروف کرایه عظیمیه کرج تشریفات مجالس در عظیمیه | ظروف کرایه در عظیمیه| خدمات مجلس در عظیمیه | طراحی مجالس در عظیمیه | دیزاین میز تولد ، میز نامزدی ، و میز میوه | طراحی دکوراسیون مجالس عظیمیه | ظروف کرایه و خدمات مجالس در عظیمیه کرج | کرایه و اجاره ظروف در عظیمیه کرج | بهترین خدمات مجالس در عظیمیه کرج | بهترین تشریفات مجالس در عظیمیه | بادکنک آرایی در عظیمیه شماره تماس بهترین تشریفات مجالس عظیمیه کرج : ۰۹۳۳۵۳۵۷۰۵۵  ۰۹۳۳۵۳۵۲۸۰۸ بهترین تشریفات مجالس در عظیمیه …

تشریفات مجالس در گلشهر |  ۰۹۱۲۵۶۳۸۳۲۰ | خدمات مجالس در گلشهر | ظروف کرایه در گلشهر
تشریفات مجالس در گلشهر |  ۰۹۱۲۵۶۳۸۳۲۰ | خدمات مجالس در گلشهر | ظروف کرایه در گلشهر

تشریفات مجالس در گلشهر تشریفات مجالس در گلشهر | خدمات مجالس در گلشهر |ظروف کرایه در گلشهر تشریفات مجالس یزدان در گلشهر| ظروف کرایه در گلشهر | خدمات مجلس در گلشهر | طراحی مجالس در گلشهر | دیزاین میز تولد ، میز نامزدی ، و میز میوه | طراحی دکوراسیون مجالس گلشهر| ظروف کرایه و خدمات مجالس در گلشهر | کرایه و اجاره ظروف در  گلشهر | بهترین خدمات مجالس در گلشهر | بهترین تشریفات مجالس در گلشهر شماره تماس خدمات مجالس و تشریفات مجالس گلشهر   شماره تماس تشریفات مجالس و ظروف کرایه و خدمات مجالس در گلشهر : …

باغ تالار مراسم و مجالس در رامجین سهیلیه کرج | ۰۹۳۳۵۳۵۲۸۰۸
باغ تالار مراسم و مجالس در رامجین سهیلیه کرج | ۰۹۳۳۵۳۵۲۸۰۸

باغ تالار مراسم و مجالس در سهیلیه رامجین کرج باغ مراسم سهیلیه | مراسم در باغ رامجین سهیلیه | کرایه و اجاره باغ تالار سهیلیه | بهترین باغ مراسم ازدواج | قیمت باغ مراسم ازدواج در سهیلیه | کرایه باغ مراسم و مجالس در سهیلیه | اجاره باغ مراسم و جشن در سهیلیه کرج | رزرو باغ تالار در رامجین سهیلیه کرج | بهترین باغ تالار در رامجین | باغ تالار برای مراسم تولد در کرج | رزرو باغ تالار برای مراسم نامزدی در سهیلیه کرج | باغ تالار مراسم نامزدی در رامجین باغ تالار مراسم و مجالس در سهیلیه …

دبستان پسرانه در استان البرز | پیش ثبتنام مدرسه قرآنی ۱۴۰۳-۱۴۰۴
دبستان پسرانه در استان البرز | پیش ثبتنام مدرسه قرآنی ۱۴۰۳-۱۴۰۴

دبستان پسرانه در استان البرز مدرسه قرآنی پسرانه در استان البرز | دبستان پسرانه در استان البرز | بهترین دبستان پسرانه در استان البرز مدرسه و پیش دبستان و دبستان پسرانه نمونه در استان البرز آدرس بهترین دبستان پسرانه در کرج : رجائی شهر ، بلوار انقلاب شمالی ، خیابان ۱۶ غربی (شهید عیسی رشیدی) ، پلاک ۳۴ تلفن تماس بهترین مدرسه پسرانه سراج منیر : ۰۲۶۳۴۳۰۹۴۱۱ – ۰۹۱۲۳۶۳۲۹۸۳ (مدیر) – ۰۹۱۲۵۶۱۵۹۵۳ (معاون آموزشی)  دبستان پسرانه در استان البرز یکی از بهترین مدارس در باغستان دبستان پسرانه می باشد؛ که با رویکرد قرآنی و اخلاقی این مدرسه را بر دیگر مدارس …

مدرسه پسرانه در باغستان | پیش ثبتنام مدرسه قرآنی پسرانه ۱۴۰۳-۱۴۰۴
مدرسه پسرانه در باغستان | پیش ثبتنام مدرسه قرآنی پسرانه ۱۴۰۳-۱۴۰۴

دبستان پسرانه در باغستان دبستان پسرانه غیر دولتی باغستان کرج مدرسه پسرانه سراج منیر در باغستان | دبستان پسرانه در باغستان | بهترین دبستان پسرانه در باغستان | دبستان پسرانه خوب در باغستان کرج | مدرسه پسرانه خوب در باغستان کرج  مدرسه و پیش دبستان و دبستان پسرانه نمونه در باغستان   آدرس بهترین دبستان پسرانه در باغستان کرج : رجائی شهر ،بلوار انقلاب شمالی ، خیابان ۱۶ غربی (شهید عیسی رشیدی) ، پلاک ۳۴ تلفن تماس بهترین مدرسه پسرانه سراج منیر در باغستان : ۰۲۶۳۴۳۰۹۴۱۱ – ۰۹۱۲۳۶۳۲۹۸۳ (مدیر) – ۰۹۱۲۵۶۱۵۹۵۳ (معاون آموزشی)  پیش ثبتنام مدرسه قرآنی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ ادبستان پسرانه …

دبستان پسرانه کرج | پیش ثبتنام مدرسه قرآنی پسرانه ۱۴۰۳-۱۴۰۴
دبستان پسرانه کرج | پیش ثبتنام مدرسه قرآنی پسرانه ۱۴۰۳-۱۴۰۴

 دبستان پسرانه کرج دبستان پسرانه غیر دولتی سراج منیر در کرج دبستان پسرانه کرج | بهترین دبستان پسرانه در کرج | بهترین مدرسه پسرانه غیر دولتی | دبستان پسرانه در کرج | دبستان پسرانه در استان البرز | مدرسه پسرانه در کرج | مدرسه پسرانه در استان البرز | بهترین مدرسه پسرانه در کرج | بهترین دبستان پسرانه در استان البرز | بهترین مدرسه پسرانه در استان البرز | مدرسه قرآنی پسرانه سراج منیر | مدرسه پسرانه کرج | بهترین دبستان پسرانه کرج | بهترین مدرسه پسرانه کرج | بهترین مدرسه قرآنی کرج پیش ثبتنام مدرسه قرآنی ۱۴۰۳-۱۴۰۴ ادبستان پسرانه …

previous arrow
next arrow

 

 

 

 

Shares:

پست های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *